Oznake

, , ,

Moji dragi prijatelji su dobili izvanredan posao, što bi se kazala, preko veze, naime njihov prijatelj im je ostavio kuću za odmor u Istri na čuvanje, njihova dužnost je primati goste i čistiti za istima… iskreno jako lijep posao jer preko ostatka godine mogu ostati živjeti u toj kući za odmor.

Eeee sada dolazi ono glavno na red, pozvana sam na mali godišnji u Svibnju u toj istoj kući za odmor u mojoj rodnoj Istri ili kako bi se to onako luksuznije kazalo villas in Istria, neću vam kazati koja od ovih vila na poveznici je vila u kojoj ću se ja odmarati, odnosno ljenčariti 🙂 bitno da bude dobro 🙂

Ali nije poanta cijele priče samo moj odmor u tako luksuznoj vili, poanta je druženje s ljudima koje poznam još od srednje škole i koje nisam vidjela punih 10 godina.

Tamara i Josip su za mene oduvijek bili oličenje prave ljubavi, vjenčali su se u ranim dvadesetim, otišli jedan period raditi u Australiju, vratili se nakon 10 godina i kupili stan, Tamara je trudna i to je ono što nas sve veseli, biti ću kuma, veselim se tome.
Josip mi je kao brat, oduvijek zaštitnički nastrojen prema svima za koje smatra da su na bilo koji način ugroženi, a tek prema meni, to se neda opisati…

Naravno ne bi bilo u redu ne spomenuti još ljudi koji će doći na ovaj lijepi odmor, doći će moj najdraži bratić Denis, njegova djevojka ujedno i moja imenjakinja, te jedna VIP osoba s domaćeg terena, mogu samo kazati kako je riječ o veoma poznatoj ženi!

Postavljam si pitanje što ljude veseli u druženju s dragim osobama, čak iako vas je život odnio na razne strane svijeta, razbacao zajedništvo koje vas je spajalo, izmijenio osobnost i prioritete, sebi to objašnjavam na način kako u tim ljudima želim vidjeti barem dio osoba s kojima sam odrastala, njihove ondašnje vrline i mane, pa ako su se malo i promijenili, koga briga, sve je to život.

Zaboravila sam napomenuti kako je moj bratić Denis vrhunski uzgajivač vina, koje će on naravno ponijeti sa sobom u zavidnim količinama za desetodnevno druženje, a svi znamo kako će to lijepo ići u kombinaciji s domaćim delikatesama kojima Istra obiluje.

Kako god, željela sam ovu vijest o odmoru u prekrasnoj vili podijeliti, jer brojim dane i sate do susreta s dragim ljudima i potpuno ležernom druženju, istina, malo me peče savjest jer znam kako mnogi ljudi nemaju za osnovne stvari u životu, nadam se kako će se to ubrzo popraviti u barem podnošljivoj mjeri…

Zdravi i lijepi u duši bili dragi moji 🙂

Lijepi pozdrav

Ivana

Oglasi