Oznake

, , , , ,

Kakva su došla vremena, radnici su opet sirotinja, krupni kapital vlada i određuje smjernice života svima, pa tako i samima sebi, naravno, njima to pogoduje, a svima ostalima nanosi otežani život, da, došlo je dotle da nam banke i razne koorporacije kroje živote, kao da živimo u nekom paralelnom svemiru, demokracija donosi ropstvo, dužničko ropstvo, zar je to model demokracije za koji su ginuli branitelji naše Domovine, mislim da ne, nije im bilo niti na kraj pameti da će ovo izrasti iz njihove borbe, dobili smo neovisnu državu, neovisnu od nas njenih građana, neovisnu od vladavine prava, neovisnu od skrbi za najugroženije, neovisnu od empatije prema svim svojim građanima koji nisu vladajući ili politički osigurani.

Boli sve ovo što se događa, branitelji iz šatora u Zagrebu traže nešto, a svi vidimo da oni traže pad ove Vlade, odnosno njeno rušenje, Vlade koja je demokratski izabrana, a svi signali upućuju na koordiniranu akciju vođa prosvjednika iz šatora i HDZ-a, što kazati, vjerojatno imamo nesposobnu Vladu, ali ovo što rade prosvjednici iz Savske nije niti nimalo demokratično, oni nemaju zahtjeva, oni prodaju prazne priče, njihov jedini cilj je rušenje Vlade, ali izgleda da se varaju, taktika pogrešna, ujediniti će sve protivnike HDZ-a i opet ćemo gledati ovu nesposobnu Vladu, narednih četiri godine, užas za užasom…

Pitam se što je pametno napraviti i ne vidim pametan treći put, ostati u ovoj zemlji je ravno ostanku u ropstvu, otići vani, pa ne žele niti svi otići vani, ali izgleda da nema alternative, alternativu su nam uništile političke “elite” i bankarski sektor koji misli samo na svoje dobro, kao tumor koji će do iznemoglosti sisati svoju žrtvu, ne vide dalje od toga, poslije im ostaje sisati samo sami sebe… kapitalizam je kanibalizam i to je činjenica, kako ga pobijediti, naravno neka vrsta revolucije se mora dogoditi, nešto se mora pomaknuti, treba nam razum koji će nas izvući iz ovog užasa, kako ga pronaći, teško…

Jedino što može promijeniti stvari je jačanje radničke solidarnosti, tako da opet dolazimo do one komunističke, Proleteri svih zemalja ujedinite se, da li je to riješenje, da li je to poziv na komunizam, naravno da ne, ali pravilnije raspodjele dobara propisane zakonom mora biti, jer drugačiji put vodi sve nas zajedno u propast i nestanak… ovo vrijedi za cijeli ljudski rod.

Kada smo kod ljudskog roda, moram napomenuti da mi se sve više sviđa životinjski svijet, tamo su pravila koje je postavila priroda i nema kapitalizma, socijalizma, nacionalnih i rasnih razlika, zato je riješenje barem u mojim očima, kad poželim mir prošetati sa svojim psom, družiti se s njegovim prijateljima, osjetiti istinsku bliskost s tim nepokvarenim svijetom kućnih ljubimaca, osobno preferima pse, ali i psi i mačke su mi dragi, kako i sve druge životinje, jer odgovor pravilnog življenja se krije u prirodi, a ona je tu odmah pokraj nas, samo trebamo otvoriti oči.

Ne tako davno sam tražila smještaj u Zagrebu za svoju prijateljicu iz Švicarske, svi vrhunski hotelski smještaji u Zagrebu su bili veoma rezervirani prema samoj pomisli da smjeste osobu s malenim psom u hotel, teško mi je uopće pisati što sam sve čula, ono najblaže je bilo, pa zar ste vi normalni, možda sam ja luda, ali situacija u ovoj zemlji ne dozvoljava ljudima sa psima da dođu odsjesti u hotel, samo je hotel Aristos pokazao razumijevanje za problematiku, te su odobrili smještaj za moju prijateljicu, kojoj nisam od srama niti pričala što sam sve morala čuti da bi ona mogla doći sa psom u hotel, tužno ali istinito, bilo mi je drago da postoje ljudi koji razmišljaju napredno, koji nisu ograničeni balkanskim mentalitetom…

Danas sam malo nervozna, pa ću završiti ovaj članak prije negoli opsujem nekoga ili nešto 🙂

Lijepi pozdrav svim dobronamjernim ljudima!

Ivana

Oglasi