Oznake

, ,

Pošto sam još uvijek na godišnjem odmoru, odlučila sam malo srediti svoj kutak življenja, naime priuštila sam si namještaj po mjeri, odnosno dala sam si napraviti za sobu ono što se naziva ugradbeni ormari, jednostavno nakon kritika mojih prijateljica da sam postala izrazito “neuredna” odlučila sam se na taj korak, ako ništa drugo, onda da lakše sakrijem ono što mi smeta, pa mi je varijanta koju mi je predložio prijatelj stolar s namještajem po mjeri i ugradbenim ormarima činila idealnom, na koncu je sve ispalo i bolje negoli sam očekivala, nered se stvarno da lako sakriti… 🙂

Da li me zbog toga grize savjest, da naravno, zašto, zbog stotina tisuća ovrhama blokiranih građana naše Domovine… zbog stotina tisuća ljudi bez posla koji si ne mogu priuštiti nešto tako normalno kao što sam si ja igrom slučaja uspjela priuštiti, ja ovdje pričam o namještaju, a ima znatan broj ljudi koji su gladni i jedva krpaju, odnosno preživljavaju, ne od mjeseca do mjeseca, već od dana do dana.

Tko je za to kriv, naravno, svatko normalan bi trebao znati da su za to krive Vlade koje su vodile našu Domovinu, da li je kriva samo ova sadašnja, nikako, ova je zasigurno bila nespremna se uhvatiti u koštac sa svim problemima koji su preda nju stavljeni.

Da li ima nade za ovu zemlju, da li se je pojavila u obliku novoizabrane Predsjednice, nisam sigurna, izjave su joj i više negoli kontraverzne, kada ona nešto izjavi to se temelji na činjenicama koje potpuno odstupaju od realnog stanja u zemlji, neka mi oproste njeni birači, ali moram ustvrditi da izabrana Predsjednica ne zna što priča, da li je to njen plan da i dalje populističkim metodama “pumpa” svoje birače, čisto sumnjam, ona u svakoj situaciji kaže nešto što je u rangu izjava koje su nalik onima Ivana Vilibora Sinčića, prazne nade bez pokrića, da li je dosadašnji Predsjednik mogao napraviti više za građane koji su ga izabrali, pa naravno da je, ali čini se da ili nije znao ili nije previše mario, a iskreno, niti ovlasti kojima raspolaže Predsjednik RH nisu na zavidnoj, razini, odnosno svi znamo da su protokolarne.

Novoizabrana Predsjednica, Kolinda Grabar Kitarević iako još nije stupila na dužnost (stupa na dužnost u ponoć 19.02.2015.) poziva na suradnju uz njezinu asistenciju dva ljuta politička protivnika, a to nikome politički racionalnom nema smisla, što jedan Predsjednik oporbene stranke s dijametralno suprotnim političkim i svjetonazorskim stavovima ima raspravljati s aktualnim Premijerom o rješavanju gospodarskih prilika, kada je i budalama jasno da je to jednostavno trojanski konj kojim se želi ovu Vladu prikazati nesposobnijom negoli je, pritom zaboravljajući tko nas je u ovu situaciju doveo, ista ta oporbena stranka dok je bila na vlasti.

Naravno, to ne opravdava nesposobnost ove Vlade i njihovu bahatost, ali neka mi još jednom oproste birači novoizabrane Predsjednice, ali ja ne mislim da ćemo pod njenim vodstvom postati najrazvijenija zemlja u Europi, a kamoli u svijetu, mislim da će više biti nalik kao u duhovitom amaterskom prikazu dvojnice gospođe Predsjednice… tužno ali istinito.

Lijepi pozdrav

Ivana

Oglasi