Oznake

, , , , , , , ,

Svijet je bio i ostao mjesto na kojemu je najugodnije ratovati, sklapaju se koalicije jednih protiv drugih, islamski fundamentalisti s jedne strane, NATO s druge strane, Rusija i zemlje BRICS-a s treće strane, tako da smo dobili multipolarni svijet, ali ne onaj koji surađuje, već onaj koji ratuje. Danas nije problem pratiti takva zbivanja u svijetu, ovaj portal, onaj blog magazin, društvene mreže i sva čudesa donesena pred naše oči putem interneta, sve nam je na dlanu, a politiku razumijemo slabije nego ikada, kao da nam serviranje informacija blokira vlastito razmišljanje, toliko sam ljuta na ljudski nedostatak empatije da je to grozno, najrađe bi sve ispičkarala i digla ruke od svega, ali neću, valjda su i drugi iz ljutnje prestali brinuti o bližnjima, zaboravljajući da je bit svega, biti čovječan!

empatija
Fotografija: educationcloset.com

Ja sam kao i uvijek spremna na putovanje izabrala svoj event, naravno bio je to 7 Weekend Media Festival, događanje koje je bilo vrijedno posjeta, sedmi Weekend Media Festival završen je sinoć u Rovinju velikim koncertom Psihomodo Popa. U tri dana Weekend je na predavanjima, panelima, prezentacijama, radionicama i partyjima okupio oko 4000 posjetitelja iz 12 zemalja regije, Europe i svijeta. Raspravljalo se o poslovnim i medijskim temama, predstavljen je niz novih projekata, a predavači iz inozemstva prezentirali su najnovije trendove u komunikacijama. Što kazati nego, događaj za pamćenje.

Moram opet pohvaliti  firmu za najam vozila koja valjda samo meni zbog mog šarma, iznajmljuje lijepe aute 🙂 bez čijeg sponzorstva u zadnje vrijeme ne bi vidjela toliko puta i tolika događanja! Velika im hvala jer i drugi put hrabro kročim u takav najam vozila 😉

Nije sve niti u putovanju, jako me je obradovala vijest da je OraH po istraživanjima postao druga najjača stranka u Hrvatskoj, iskreno to je još uvijek one man band, ali čvrsto se nadam da će iz se iz njega pojaviti još dobrih muzikanta koji znaju o čemu pričaju i što žele za svoj narod, jer ove dvije druge muzičke alternative ne samo da me plaše, već sama pomisao na njih izaziva mentalnu mučninu, njihovog sviranja je bilo i previše. Zbog njihovog sviranja sve je više sirotinje u našoj Domovini.

mirela holy
Fotografija: sinisajovic.com

Imali smo priliku pratiti referendum o neovisnosti Škotske, naravno završio je neslavno, možda ja to gledam iz svoje perspektive ali navijala sam za pobornike neovisnosti, valjda je onaj film s Mel Gibsonom u kojemu glumi velikog škotskog nacionalnog junaka William Wallace na mene prejako utjecao, pa sam mislila da Škoti imaju muda, ali izgleda da to nije tako, njih 54% ih nema, tužno ali istinito!

Sada se Katalonci spremaju za referendum, čini mi se da kod njih ipak većina stanovništva želi neovisnost, ali kod njih po Ustavu ne može biti referenduma o neovisnosti, ali nema veze,oni su odlučili pokušati, nadajmo se samo da neće zaratiti…

Toliko od mene za ovaj put,

lijepi pozdrav od

Ivane

Oglasi