Oznake

, , , , , , , , ,

U zadnjem članku sam napisala kako sam boravila u hotelu Aristos u Zagrebu, nedjelja tog vikenda je bila stvarno dan opuštanja i odmora, naravno kao što sam i kazala, taj dan je bio odmor za dušu i tijelo, naime posjetila sam sadržaje hotela Aristos i utonula u svijet opuštanja, stvarno je nevjerojatno kako su na mene djelovali wellness i spa tretmani u Zagrebu, ne kažem da je to zato što mi je to bio prvi posjet jednom mjestu koje nudi wellness i spa tretmane, već zato što su ovi bili daleko najprofesionalnije odrađeni od svih koje sam posjetila, jedini koji su bili u istom rangu, a da sam ih ja posjetila bili su oni u hotelu Atrium u Splitu, također vrhunsko mjesto za oporavak duše i tijela, svaka žena, a i muškarac koji se ne srami posjetiti wellness i spa tretmane zna koliki je to užitak, stoga svima preporučujem da ako imaju mogućnosti da si pruže to zadovoljstvo 🙂
Imala sam potrebu iskazati zadovoljstvo doživljenim, a sada se pitam kako sport djeluje na nevine promatrače tj. gledatelje i navijače, naime cijeli svijet zna da je SP u nogometu nešto što nas tjera da na raznim mjestima pratimo utakmice koje se odigravaju, naročito kada su vezane uz našu reprezentaciju, bilo da se radi o kafićima, trgovima ili o osobama koje su si mogle priuštiti odlazak u Brazil, takvih naravno nema previše ili jednostavno utakmice gledate iz svojih domova, kako to i čini većina građana Lijepe naše jer je tako jeftinije. Ono što me je posebno dirnulo je kako ljudi zaborave na sve bitne probleme kada krene nogometno ludilo, eto igara bez kruha i sve se zaboravi barem na mjesec dana, tužno da ne može biti tužnije!


Prvo čega se sjetim je Premijerovo obraćanje u vezi toga tko će njemu platiti put u tu za nas daleku zemlju, on je to onako lijepo obrazložio i kazao, pa naravno da će biti plaćeno iz proračuna, zar bi si on dozvolio da mu to plati neka interesna skupina ili pojedinac pa da mu se kasnije prebacuje da im je eventualno pogodovao pri nekim osobnim koristima, naravno da ne, njegov put su platili građani RH, krivo mi je što se nije sjetio da je to isto putovanje i boravak na SP u Brazilu mogao platiti sam jer sigurna sam da nema baš malu plaću i da je mogao odvojiti nešto novaca za uživanje u nečemu što mi obični punioci proračuna možemo samo sanjati, eto to je politika, umijeće mazanja očiju legalitetom koji smo mu dali na izborima, šteta što političari zaboravljaju da izbori dolaze opet, još veća je šteta što i većina glasača zaboravlja to isto, naime lako se primijeti da je HDZ za nekoliko postotaka ispred SDP-a, stvarno je fascinantno da ljudi zaboravljaju tko je devastirao i opljačkao našu Domovinu, pa naravno to je učinila stranaka koja ima par postotaka prednosti pred Premijerovom strankom, a Premijer u svojoj bahatosti ne vidi kakvo je stanje u zemlji, vjerojatno ga niti ja ne bi vidjela kada bi se kretala u krugu ljudi koji su lijepo odjeveni, obučeni i namirisani skupocjenim parfemima, tako da ga stvarno ne možemo “kriviti” za to što nije svjestan činjenice da građani naše napaćene i od HDZ-a uništene Domovine nemaju za osnovne životne potrebe, a da ne govorimo o sređivanju sustava koji najviše udara po sirotinji i radništvu!

teret na leđima radništva i sirotinje

Premijeru naš, probaj se presvući u radničko odijelo i prošetati gradovima punim očajnih i gladnih koje tvoja neoliberalna politika pretvara u moderne robove i nezadovoljnike, ne to doista nije nešto što socijaldemokracija predstavlja, pobjegli ste od svog imena i učinili da se ja kao osoba koja vam je dala glas istoga srami, dati glas nekome tko je zaboravio na svoje građane i povlađuje krupnom kapitalu, dozvolili ste da se plašimo za svoje danas i sutra kao da je to nešto normalno, a sada još dodatno moramo razmišljati o tome hoće li se stranka kojoj se sudilo kao zločinačkoj organizaciji vratiti na vlast, naravno, strah nas je da ne bude još gore!

Nemam nikakav savjet za vas, mislim da je za savjete kasno, na vama je da promislite i pokušate napraviti nešto za građane koji su vas birali, pokažite socijaldemokraciju, zajebite kapitaliste i možda, samo možda opet dobijete moj glas!

neoliberalizam je kanibalizam
Foto:  rubberball.com

Zbog vas se sramim što sam se ja za razliku od mnogih ipak snašla u kaosu neoliberalizma, a svatko normalan zna da je neoliberalizam moderna inačica kanibalizma, a nitko normalan ne može opravdavati kanibalizam barem ne u ova moderna vremena!

Lijepi pozdrav

Ivana

Oglasi