Oznake

, , , , , , , , , , , ,

Eto kako to u sportu biva, jači i bolji su pobijedili u polufinalnoj rukometnoj utakmici, Njemačka nas je ovaj put uz malu pomoć danskih igrača “zasluženo” pobijedila, istina imali smo malih padova ali odlično smo igrali, ali svatko tko razmišlja svojom glavom mora priznati da smo izgubili od prejake Njemačke reprezentacije kojoj se ništa ne može prigovoriti i to doslovno.
Ovaj susret dva rukometna diva, pratila sam iz burovite Pule iz jednog predivnog ambijenta, naime, s frendicom sam došla na jedan seminar i našla smještaj iz snova u onome što bi danski Nijemci ili njemački Danci nazvali na svom materinjem engleskom jeziku Hostel in Pula Croatia, eto u ugodnom ambijentu s najboljom prijateljicom pratila sam susret koji je na mene kao i ostale državljane Lijepe naše ostavio traumatičan trag.

hostel pula croatia pipistrelo

Ali ipak mogu kazati da mi je ovaj Hostel imenom Pipištrelo pružio utjehu zbog izgubljenog sraza s Njemačkom reprezentacijom svojim Art uređenjem, kojim doista plijeni pažnju. Na slici iznad možete vidjeti sobu u kojoj smo već tri dana ja i Tamara, skromno ali veoma dražesno, hostel iz snova 🙂
Na slici ispod možete vidjeti kao to izgleda izvana!

hostel pipištrelo u puli

KRADI ALI NEMOJ DA TE ITKO OTKRIJE

Na Index.hr sam pročitala da je naš ministar Slavko Linić 2001 godine (onda je bio potpredsjednik u Račanovoj vladi) izjavio da bi krao pod određenim uvjetima “Ne sramim se. Da, ukrao bih! Ali osnovna je pretpostavka: mora biti mnogo novaca, sam moram u tome sudjelovati, i moram poduzeti sve da me nitko ne otkrije.”

krađa pod određenim uvjetima

Fotografija: Novi List

Eto i sada se ja pitam da li je gospodin Linić želio onda, davne 2001 godine pokazati svoju svijest o čovjekovoj svevremenskoj grešnosti ili samo kratko s filozofskih  i proročanskih pozicija opravdati današnje stanje u državi, mnoštvo siromašnih i besperspektivnih ljudi koji umornih lica koračaju ovom pokošenom i pokradenom Zemljom, kako god, hvala novinarima koji prate i u pravi čas izbace misli koje izlože naši velikani i suvremenici zbog kojih ne vidimo nadu u bolju budućnost, teških li osjećaja!

Istina, ja ovo vrijeme bezizlaznih situacija za cijelo mnoštvo naših sugrađana smatram šamarom vlastitom narodu od strane onih koji nisu shvatili da trebaju služiti narodu, a ne krupnom kapitalu koji se ionako sam za sebe pobrine kakva god da je ekonomska situacija.

Misao mi je da bi gospodin Milanović trebao preispitati svoj rad, ako to do sada nije učinio, sada mu je krajnje vrijeme, ako misli da je on i dalje alternativa za kakav takav boljitak, onda se grdno vara, nije to niti opozicijski čelnik Karamarko, koji je postao poznatiji po tome što ima zgodnu žensku negoli po svojim izjavama koje bi probudile nadu da nam se nakon ovih što sada vladaju, počeli našom Domovinom upravljati neki bolji, naprotiv, ovi Karamarkovi izgledaju još gore.

Uhvati me tiha jeza kada čujem Jandrokovića, čovjek za sve HDZ-ove režime i vođe, majstor ulizivanja i uvlačenja, duboko sam uvjerena da će podjednako “odan” biti i sljedećem predsjedniku HDZ-a! Karamarko, moj savjet, čuvaj ga se, koliko god se on odan činio sjeti se da je isti takav bio i sa Sanaderom i s Jadrankom 😀 , bez ikakvih primisli to je moj osobni stav iz onoga što vidim na televiziji, pratim putem internetskih i inih medija, brrrrr naježila sam se od same pomisli da Jandroković bude predsjednik HDZ-a, jedini problem bi bio u tome, kome bi se onda ulizivao i uvlačio, pa kako stvari stoje vjerojatno predsjedniku HDZ-a, a pošto bi to bio on sam teško mi je i osmisliti  takvu sliku 😀

Dragi moji, kakvo god bilo okružje koje su nam podarili naši dragi političari u prošlosti, sadašnjosti i vjerojatno budućnosti, nemojte gubiti nadu, dignite glavu i ukazujte na nepravilnosti, jednom će valjda zasijati sunce na ovom našem lijepom plavom nebu u zemlji Hrvatskoj, zemlji vrijednih i dobrih ljudi, vrhunskih rukometaša i nogometaša, kojima gle za divno čudo upravljaju HDZ-ovci, pa ako su tako dobri u sport, tko kaže da ne bi bili dobri i u politici, možeš si mislit 😀

Lijepi pozdrav

Ivana

Oglasi