Oznake

, , , , , ,

Eto, nisam izašla na izbore za EU parlament, zašto, nije mi izgledalo važno izaći na izbore koji su izbori radi sebe samih, a ne radi nas građana, što u konačnici znači da su pravi izbori za EU parlament oni koji će uslijediti za godinu dana.

Izlazak birača na birališta je pokazao da ih nije baš previše briga tko će i kako će sjediti u EU parlamentu i primati plaću od 8000 eura + dnevnice od oko 2300 kuna što u konačnici iznosi oko 100000 eura godišnje. Lijepa svota za naše prilike i neprilike!

ruža tomašić policajka

Jedna se osoba posebno izdvojila na ovim izborima, to je gospođa Ruža Tomašić, saborska zastupnica HSP-a dr. Ante Starčević koja se nije izdvojila svojim političkim radom već jednom ksenofobnom i nacionalističkom izjavom. Izjavom koje se treba sramiti svaki pošteni Hrvat i hrvatski građanin, evo kako je ona to lijepo izrekla i na tome skupila bodove za odlazak u EU parlament:

Vrijeme je da se glasno kaže istina, da Hrvat danas ipak smije reći u Hrvatskoj da je “lopov lopov a četnik četnik“

‘Hrvatska je za Hrvate’, dok su ‘tek svi ostali gosti’

Eto baš iz tog razloga ja sam sretna što takva osoba koja bi trebala kazneno odgovarati za svoju izjavu zbog poticanja na nacionalnu i vjersku nesnošljivost,
odlazi u EU parlament, gdje ćemo je imati prilike manje vidjeti, barem se nadam.

Neka i drugi vide u što se izrodila jedna žena koja je živjela u demokraciji, odnosno s one strane velike bare i tamo bez obzira na to što je porijeklom Hrvatica radila posao policajca, jadno je i tužno da tamo nije ništa naučila o demokraciji i suživotu među raznim nacijama.

U svoje ime mogu kazati da jednu takvu osobu ne mogu smatrati Hrvaticom, evo u ovom trenutku slušam njenu izjavu na HTV-u gdje ona kaže da je njoj Premijer napravio besplatnu reklamu sotonizirajući nju i njene izjave. Što je ona mislila da ju je trebalo potapšati po ramenu i kazati bravo Ružo, tako se njeguju nacističke tekovine, samo tako i Lijepa naša biti će etnički čista.

Sramotno je slušati kako priča hrvatski, pa ona ne zna niti hrvatski, a izgleda da nije upoznata niti s činjenicom da naciju određuje jezik, a ona taj jezik nema, znači iz toga proizilazi da nije Hrvatica.

Zato Ružo idi i ako možeš ostani u Europi, jer meni je muka od relikta i zlih duhova prošlosti koji izlaze iz tvojih ustiju.

Jer što se mene tiče, takvi kao ti nisu dobrodošli u moju domovinu Hrvatsku niti kao turisti, jer svatko tko omalovažava druge ljude bilo po nacionalnoj, vjerskoj, spolnoj ili rasnoj osnovi ne zaslužuje nikakva prava, osim onih zakonom propisanih, a to je odgovarati pred zakonom zbog širenja mržnje!

ŠTO NAPRAVITI KADA VAS NE’KO TAKO NALJUTI?

Ja u pravilu imam nekoliko ventila za takve situacije, kada je nešto što mi se gadi kao čovjeku, onda lijepo prvo sjednem, duboko udahnem i nakon toga obučem tenisice i ostalu sportsku opremu i krenem trčati, jer gađenje koje osjećam prema ljudima koji preziru ljude druge nacije ili vjere mogu trenutno izbaciti samo trčanjem, Ružo, em te neće biti u Lijepoj našoj, em ću ja u ovaj kasni sat probaviti večeru na ubrzani način, hvala ti od srca Ružo europska, pokazala si da na mene djeluješ kao laksativ.

sportska oprema

Kako god da se okrene u Ruži se može naći i po koja pozitivna osobina, ja sam našla jednu jedinu, laksativnu, olakšavajuću, što znači da mi se od nje sere!

Lijepi pozdrav

Ivana

Oglasi