Oznake

, , , , , , , , , , , ,

Čitam članak koji je prenio index.hr s glasistre.hr o Fatimi Zahirović ženi koja radi tipičan muški posao, Fatima je naime zavarivačica u brodogradilištu “Uljanik”.
Fatima kaže da voli svoj posao ali da joj je ponekada neugodno kada ju pitaju što radi. Ali ipak nadodaje da se njena kćerka ponosi s njom i njezinim zanimanjem.

Draga Fatima i ja kao žena se ponosim s tobom, jer čovjeka ne određuje samo njegov posao, nego njegov karakter i osobnost, a ti s tvojim zanimanjem pokazuješ da imaš snažan karakter i osobnost kao žena i kao majka.

zavarivačica, Fatima Zahirović

Puno puta sam vidjela oca i njegove prijatelje kako vare razne stvari, ograde, dijelove automobila, motora, motokultivatora i drugih stvari, uvijek je tu bilo problema, jer variti treba znati, a ti si žena koja to zna raditi bez da ti treba muška “pomoć”.

Možda tvoja nelagoda potiče zbog toga što se baviš zanimanjem koje je tipično muško i zbog toga se vidiš kao manje žensko. Vjeruj mi da se na tvojoj slici vidi da si prava dama i da si u mojim, a i u očima svih drugih žena i muškaraca ti jedna velika dama, te ću još jedan put napomenuti da si moj idol, kao što si idol svojoj kćerki.

Ono čime se ja bavim nema neke veze s muškim ili ženskim poslom, ali nije me sram uhvatiti motiku i grablje i odraditi posao koji zahtjeva mušku fizičku snagu.
Mi žene možemo sve što mogu i muškarci, pa neke stvari i puno bolje od njih 😉

ŠTO JEDNU ŽENU ČINI DAMOM U FIZIČKOM SMISLU?

Prvo što mi pada na pamet je to da je teško odvojiti fizički izgled od osobnosti, ali ipak probat ću se zadržati na vanjštini ženskog roda, jer to je ipak ono što nas karakterizira na prvi pogled.

Kada gledam kakvu njegu i pažnju posvećujem sama sebi uvijek se pitam da li je to potrebno i da li to radim radi sebe ili drugih, ali valjda to stalno zapitkivanje govori puno ne samo o mojoj nesigurnosti već i nesigurnosti nas žena u ovom medijskom okruženju gdje se veliča ljepota mladosti, izgleda da je postalo sramotno biti star i svi padamo pod utjecaj tih “pravila” koja nam nameće modna industrija i sve njene pridružene članice i članovi.

Nije sramota biti star, mada u ovom našem svijetu postaješ star s 27 godina, vrijednosti su se potpuno pobrkale i na prvo mjesto stavile izgled, mnoge žene, a i muškarci panično bježe od starosti kao nečeg ružnog. Evo koliko god da sam pokušavala pronaći članak o jednoj francuskoj umjetnici, koja je pozirala za neki časopis to mi ne polazi za rukom, ali poanta je u tome što je ta žena rekla; molim vas nemojte mi photoshopirati bore na licu, znate li koliko mi je godina trebalo da ih dobijem.

bore oko očiju

Ova njezina izjava je nešto što nadahnjuje, mada ja na svome licu primjećujem prve male borice, jedino što ću učiniti je pokušati to usporiti prirodnim preparatima, što zdušno preporučujem i drugima, kako ženama, tako i muškarcima, jer su i oni jadni prestali biti pravi muškarci, još malo pa će biti općedruštveno prihvaćeno muško depiliranje ruku i nogu, grudi muškarci briju već po defaultu 😀

Jedna od stvari na koje ozbiljno pazim, a tiče se mog izgleda je moja kosa, kosu doživljavam kao krunu na glavi i sredstvo za smirenje, jer uvijek kada sam u nekoj neugodnoj situaciji ili imam tremu, uhvatim jedan pramen i frčkam ga oko prstiju, iskreno, primijetila sam i druge ljude da to čine, moderna psihijatrija kaže da je to onaj davno usvojeni refleks kada bi nas kao dijete majka ili otac uzeli u naručje i onda dragali po kosi i time nas smirivali.

Zato ja volim održavati svoju krunu i “sredstvo za smirenje” i zbog toga je odlazak u frizerski salon nešto što pripada mojoj mjesečnoj rutini, ponekada i po dva puta 😉

frizerski salon

Frizerski salon sam izabrala još kao mala curica koja je tada samo kratila kosu po majčinom naputku, ali kako sam odrastala puno sam naučila o njezi kose i njenoj važnosti u mom životu.

Ruke i nokti su sljedeći dio tijela o kojemu vodim veliku brigu, a sve to zbog poruke koju je moj profesor književnosti uputio dečkima u razredu želeći im dočarati da ženu ne čine samo guze i sise, već puno više od toga, a u njegovom objašnjenju je to izgledalo ovako; dragi moji momci, kada upoznate neku djevojku, uvijek joj pogledajte ruke, ako žena drži do svojih ruku onda je to prava dama, a tek nakon toga “bacite oči” na pozadinu i grudi, lijepo je govorio moj dragi profesor i s tim njegovim riječima me hipnotički uvjerio da uvijek imam besprijekorno njegovane ruke i nokte 😉

Dakle moja stanica za njegu noktiju je ista kao i za njegu kose, dakle umjetni nokti i geliranje noktiju su moj mjesečni tretman u mom omiljenom studiju, naravno uz moju samostalnu svakodnevnu njegu.

Često sam imala primjedbe na dužinu svojih noktiju, istina, znala sam zabrijati i s dužinom noktiju izgledati kao bengalski tigar, ponekada sam imala prigovore na kičavost koja bi nastala prilikom geliranja noktiju, ali tko ne eksperimentira, taj ne može doći do vizualnog identiteta koji odgovara njegovim noktima, sada su to 4 do 5 mm dugački nokti koji su uredni i potpuno funkcionalni, a ipak ženstveni. Dečki sada možete gledati one druge atribute 🙂

geliranje noktiju i umjetni nokti

Ima još jedna stvar koja me veseli, a koju mi rade drugi, a to je masaža, ne znam da li postoji ljepši osjećaj, naravno poslije dobrog seksa, koji pruža prava masaža, ja osobu koja me masira dva puta mjesečno skrivam kao zmija noge, trebalo je puno vremena da uopće dobijem priliku ući u taj salon za masažu i zato ga ne dam 😀

masaža

O depilaciji kao nečemu veoma važnom ne treba niti govoriti, sreća pa na rukama nemam dlačica, ali na nogama se redovito pojavljuju pa nema druge nego otići na depilaciju, naravno svaka žena to može sama napraviti, ali dok god imam mogućnosti ja odlazim kod moje kozmetičarke koja to obavi za 5 minuta.

Taj dio koji nas još uvijek čini drugačijima od muškaraca je valjda želja da pobjegnemo od vlastite animalnosti i da se muškarcima i društvu općenito prikažemo kao djevojčice, kojima još nisu izrasle dlačice na nogama, kada ovako pišem, imam osjećaj da nas muškarci cijeli život gledaju kroz oči prikrivenih pedofila :D, nadam se da u ovoj šali nema istine…

depilacija nogu

ŠTO ĆE NAM HDZ KAZATI O HDZ-u, PITANJE JE SAD?

Naslov koji slijedi krasi članak na Index.hr:

Članovi HDZ-a preko bivšeg HDZ-ovog odvjetnika poručili šefu: U ponedjeljak otkrivamo sve!

A dalje slijedi:

“Obraćamo Vam se pred ukupnom hrvatskom javnošću i ukupnim članstvom HDZ-a, iz više razloga. Prije svega, HDZ svojim imenom sugerira da se radi o demokratskoj stranci. Demokracija, pak, pretpostavlja transparentnost, javnost i slobodu govora. Kao predsjednik stranke više ste puta naglašavali potrebu izgradnje “novog“ HDZ-a što smo shvatili kao “bolji, demokratičniji i slobodoumniji” HDZ, no nažalost svaki dan svjedoci smo da procesi unutar stranke idu u potpuno drugom pravcu.”, stoji u pozivu.

franjo tuđman
Što bi Franjo rekao na današnji HDZ-e 😀

“Slijedom navedenog, odlučili smo Vas obavijestiti  o nekim od antidemokratskih procesa u HDZ-u, kako na području našeg djelovanja tako i šire, i to u pomalo neuobičajenoj formi, putem odvjetnika Vladimira Gredelja koji će održati konferenciju za tisak u naše ime dana 15. travnja 2013. godine u Zagrebu, u hotelu Westin u 10,30 sati. Između ostaloga, odvjetnik Gredelj će na konferenciji objasniti zašto smo se odlučili na ovakvu formu komunikacije i tko smo to “mi”. Na ovaj korak odlučili smo se kako bi spriječili nenadoknadivu štetu za našu stranku jer čvrsto vjerujemo da HDZ pripada svim njenim članovima, i ne samo živima”, poručuju “HDZ-ovci”.

Meni je HDZ postao zanimljivija stranka negoli je to ikada prije bio, toliko šarolikosti i demokratičnosti nije moguće vidjeti niti u jednoj drugoj stranci, zato mi je lijepo pratiti njihov rad i druženje koje je na dobrobit svih hrvatskih građana.

Dragi HDZ-ovci, samo i dalje tako, sve do konačne propasti 🙂

Lijepi pozdrav

Ivana

Oglasi