Oznake

, , , , , , , , ,

Prije par dana gledala sam prilog na RTL televiziji o nakitu za pse, istina mlada dizajnerica nakita za pse je veoma lijepa i inteligentna cura koja je našla rupu na domaćem tržištu i odlučila svoje znanje i vještinu unovčiti, ne bi to meni bilo niti najmanje čudno da u tome ne vidim neku “bolesnu” poveznicu ili bolje da kažem “povodnicu”. Ne vidim to kod djevojke koja svoje znanje i trud pretvara u posao, ali osobe koje to stavljaju na svoje ljubimce mi nisu baš jasne!
Mogu opravdati odjeću za kućne ljubimce kada je u pitanju životinja s kratkom dlakom u zimskom periodu, ali opet napominjem da mi nakit za pse nije “legao”.
Kod nas je sve prisutniji trend davanja ljudskih atributa svim kućnim ljubimcima, a posebice psima, kućni ljubimci koji su definitivno s pravom omiljeni.

kućni ljubimci u odjeći

Zar zbog nečijeg pomodarstva moraju patiti životinje koje sve to trpe zbog ljubavi koju osjećaju prema svojim vlasnicima, evo postoje parfemi za pse i mačke, postoji dizajnerska odjeća i obuća, postoji kozmetika za njegu u pravilu postoji skoro pa sve što postoji i za ljude, jedino što su zaboravili je da životinje vole biti životinje, da psi vole biti psi, a ne ljudi, pas voli pomirisati mokraću i kakicu od drugog psa ili neke druge životinje, mačka voli uloviti miša, ali sigurna sam da nikako ne vole dizajnersku odjeću i kozmetiku koju im nameću ljudi i modni životinjski marketing.

odjeća za kućne ljubimce

Ne kažem da to nije “slatko” ali definitivno nije humano, jer životinje nisu igračke!

HDZ I SOCIJALDEMOKRACIJA

Eto bila sam fascinirana kada sam napokon ugledala natruhe socijaldemokracije kod vrhovnog vodstva HDZ-a, stranke demokratskih promjena, promjena koje su me ugodno iznenadile, stranka koja je rasprodala što se imalo rasprodati u našoj domovini, odlučila je biti branik još jedne rasprodaje u ovom slučaju HPB i Croatia osiguranja.

Kada tako nešto čujete iz ustiju Tomislava Karamarka, istina čovjek je iz meni nepoznatih razloga najnepopularniji političar u zemlji :D, zapitate se da li su dvije najjače stranke u zemlji, zamijenile politička stajališta?
Ne, one nisu zamijenile politička stajališta, već je i vrapcima na grani jasno da Karamarko i “novi” HDZ pokušavaju prikupiti političke bodove na tematici o kojoj bi im bilo bolje šutjeti.

Neki jednostavno nemaju sluha za javno mnijenje, a HDZ i njegovo vodstvo svakim danom to sve više pokazuju, nije mi jasno da jedna tako respektabilna stranka nema svoj PR, nemaju nikoga tko će im kazati da promisle što nas kod njih iritira i da s time ne izlaze u javnost.

HDZ - stranka demokratskih promjena

HDZ je stranka koja bi trebala proći svoju katarzu, ali kako stvari stoje to se još dugo neće dogoditi, bar ne s ovim vodstvom, to je moje mišljenje, a igrom slučaja dijelim ga s većim dijelom hrvatskih građana, hvala Bogu na tome 😉

KADA SI PAMETAN I VISIŠ NA INTERNETU

Primijetila sam da kada čovjek ima neku opću naobrazbu i kada upija potrebne i još više nepotrebnih informacija, jednostavno dolazi do situacija kada postajete meta velikog broja upita, o svemu i svačemu.

Primjeri iz prakse to jasno pokazuju, prijateljica koja se uskoro udaje je sve pomno isplanirala ali nikako da se odluči kojeg fotografa za vjenčanje treba odabrati, da ne dužim s tom pričom, ja sam joj predložila dvoje vrhunskih fotografa, istina, jedno od njih dvoje radi profesionalna fotografiranja i snimanja vjenčanja, a druga, moja poznanica je vrhunski umjetnički fotograf koja će ih okretati i postavljati u razne poze, vjerujem da će čak inzistirati na malo golotinje, jednostavno je takva, a što kazati, ne može se protiv umjetnosti 🙂

Nadam se da će u konačnici biti zadovoljni ovjekovječenim prikazom vlastitog vjenčanja 🙂

snimanje vjenčanja

LJEPOTA SUŽIVOTA, ZDRAVA PREHRANA I SPORT

Teško je ne primijetiti da smo svakim danom sve bliže pravom proljetnom vremenu, cvijetovi odavno krase polja, travnjake i livade, a i laste su se vratile, a za one koji žive noću, mogu primijetiti da su se vratili i slatki mali ćukovi, noćni vjesnici proljeća.

To s ćukovima sam primijetila kada sam prije tjedan dana odlučila početi malo trčati noću, ne baš prekasno, ali u 20.00 sati pa sve dok ne završim s velikim đirom oko 21.00 sata, te divne male ptice, mali slatki leteći predatori koje je jako teško vidjeti jer se vješto skrivaju od čovjeka i svih drugih živih bića, pružaju ogromnu sreću kada vam dozvole da ih barem na kratko ugledate, zanimljiva je činjenica da i dalje dolaze u gradske parkove, to govori da nam je životna sredina barem koliko toliko još očuvana, jedino što odudara od nekadašnjeg suživota je to da nema više toliko vrabaca po gradskim krošnjama, to sam primijetila još prije nekih 12-ak godina, kada su svuda naokolo nikle antene (odašiljači) mobilnih mreža, time smo s nekada dragim sugrađanima prekinuli suživot, otjerali smo ih zbog komunikacije, jedna komunikacija je otjerala onu drugu, onu prirodnu od koje sve više bježimo, tužno zar ne?

ćuk

Ali da nastavim sa svojim trčanjem, krenula sam u sve to jer sam uspješno skinula svoj ne baš veliki zimski šlauhić, a s nakanom da dobijem formiraniju mišićnu masu, a sve to u kombinaciji s uzimanjem zdravih prirodnih proteina, mnogi zaziru od takvih proizvoda, ali nakon pomnog proučavanja izabrala sam proizvod koji mi odgovara.

proteini

Proteini nisu bauk i vjerujem da ću do ljeta imati barem malo isklesano tijelo, jer moram priznati, ako je netko osjetljiv na svoje tijelo, onda smo to mi žene, a svaki napredak u poboljšanju istog, diže nam samopouzdanje i vraća osmjeh na lice.

Znači pametne i lijepe, spremne na suživot krećemo u osvajanje svijeta 😉

P.S. Nadam se da nisam pretjerala sa sličicama!

Lijepi pozdrav

Ivana

Oglasi