Oznake

, , , ,

Kakve smo sve odluke donijeli u vrijeme korizme, osobe koje prakticiraju vjeru su bar pokušale odreći se nečega, neki su u tome i uspjeli, ja imam prijatelje koji su ateisti ali su svejedno iskoristile korizmeno vrijeme za odricanje u pravilu od nekih štetnih stvari koje su inače konzumirane u većoj količini, kao što su npr. alkohol, cigarete ili pretjerani unos hrane.

Ja sam probala i mislim da sam većim dijelom i uspjela u nakani da budem ljubaznija prema svojim bližnjima jer me krasi atribut prgavog stvorenja, tek kada sam ušla u tu odluku shvatila sam kako možda i nije bila najzdravija za mene, jer sam zbog toga stalno imala grop u želucu, valjda ja moram iskazati ono što me muči ili to ode u psihosomatsko, zato od utorka krećem nazad u prgavost, baš sam neka 🙂

Osoba koja mene nadahnjuje i oduševljava je novi Papa, Franjo je istinsko osvježenje u ovim tmurnim vremenima kada ljudi gledaju samo sebe.

Do sada su pape uvijek vršile ritualno pranje nogu (Mandatum) po uzoru na Isusa koji je rekao da ako On koji je njihov učitelj može njima prati noge, mogu i oni drugima to činiti, naravno naši crkveni veledostojnici su to sveli na simboliku.

Sve do Franje samo su odabrani kardinali imali tu čast da im Papa opere noge, a Franjo je pokazao kome se trebaju prati noge, on je noge oprao maloljetnim delinkventima i to ne samo muškim već i ženskim ne praveći čak niti religijske razlike, a usto je i poljubio te delinkventske noge pokazujući kakvi trebamo biti, ne osuđivati nikoga i ne biti oholi u svojoj taštini.

Mogu kazati da je ovo prvi put da imam priliku vidjeti Božjeg predstavnika na zemlji, svi oni prije njega su bili farsa koja je valjda trebala dovesti do toga da Papa postane istinski moralni autoritet.
Franjo blagoslovljen bio!

papa pere noge maloljetnim delikventima

ZDRAVI DUH U ZDRAVOM TIJELU

Koliko god da je duhovnost važna u ljudskim životima, važan je i onaj drugi segment a to je zdravi način života, bavljenje sportom, zdrava prehrana i držanje do samoga sebe, jer ako volite sebe, sigurno je da ćete voljeti i druge ljude, jer lakše je sagledati realnost kada su duh i tijelo zdravi, negoli je to u stanju kada ste potpuno duhovno i zdravstveno rastrojeni.

Zato smatram da ljudi trebaju posvetiti puno pažnje onomu što unose u sebe, jer ono si što jedeš. Zdrava prehrana je uz tjelovježbu i koji god oblik sporta izabrali ono što nam pomaže u svakodnevici koja je u ovim vremenima postala turobna i smatram da se baš iz tog razloga ne bi trebali prepustiti depresiji i učmalosti koja vlada oko nas.

Ljudi bježe od stvarnosti kroz alkohol, narkotike i druge štetne stvari u nadi da će tako lakše prevladati krizu, nažalost to tako ne ide.
Znam po sebi, inače sam pušačica, kutija cigareta je bila moja svakodnevica, imati cigaretu u rukama i povlačiti smirujući dim je bilo i više nego dobro, ali i višestruko štetno, probala sam to zaustaviti s nikotinskim flasterima, nikotinskom žvakaćim gumama od kojih sam povraćala ali ništa nije pomoglo da ostavim klasičnu cigaretu.

Došla je tako jedna subota u 09. mjesecu prošle godine i izlazak s ekipom, dok smo s autom nas petoro klizili prema omiljenom odredištu, nisam se nikako mogla otresti misli da želim zapaliti cigaretu ali bilo bi to neprimjereno prema tri osobe koje ne puše, a gle čuda naš “vozač” je u mrklom mraku povukao dim i nitko ga nije ružno pogledao, svi su znali što je to osim mene, ja sam ga pogledala zbunjeno i upitala, Davore pa što je to?

To je bio moj prvi vizualni i općenito prvi kontakt s e-cigaretom, elektronskom napravom koja mi je promijenila život na bolje, znam da mnogi kritiziraju i taj način uživanja nikotina, ali ono što ja mogu kazati je: baš me briga, ja sam dva dana nakon toga nabavila svoju e cigaretu.

Prestanak pušenja nije obavljen na klasični način, ali meni se od tada višestruko popravila kondicija, nema jutarnjeg kašlja, a potpuno “bezbolno” sam ostavila TDR, ljubav je pukla zbog modernog dečka 😀

e-cigareta, prestanak pušenja

Moram napomenut da sam do sada u svom mladom životu već tri puta bila na izbjeljivanju zubi, a razlog su naravno bile cigarete, nakon što sam prešla na e-cigaretu nema niti naznaka da se boja zubiju promijenila, znači izbjeljivanje zubi je prošlost, eto još jedna novčana ušteda.

Eto još jednog razloga zašto me je ta novotarija oduševila, istina nije baš novotarija, ali u mom životu je. Svima koji muku muče s ostavljanjem cigareta zdušno preporučujem da isprobaju ovaj način pušenja, istina, to se više ne naziva pušenjem, već parenjem, jer ne uvlačite klasičan duhanski dim već paru obogaćenu nikotinom i aromama.

Eto to bi bilo sve od mene na ovaj Uskršnji dan!

Svim ljudima dobre volje koji slave Uskrs želim
sretan i blagoslovljen Uskrs 🙂

Lijepi pozdrav

Ivana

Oglasi