Oznake

, , , , , ,

Danas su počele konklave, izbori za novog Papu, prvo glasanje je završilo s crnim dimom, znači još nemamo Papu. Savršeno mi je jasno da ako sam dobro zapamtila 118 kardinala bira novog poglavara Katoličke crkve ili ako bismo to prenijeli laicima, sveopće crkve.
Što znači to sveopća, pa valjda da je opća tj. zajednička, a sve bi trebalo značiti da je od svih nas, barem ja to tako vidim?

Pitam se ako je Katolička crkva sveopća, tj. zajednička, zašto samo odabrani imaju pravo glasa, zar Bog ne želi čuti i naš glas o izboru svog namjesnika na Zemlji, može nas barem poslušati, ne mora prihvatiti, daj Crkvo pusti malo demokracije barem kada su izbori za vrhovnog poglavara u pitanju, jer crkva je živo tijelo, a tijelo mora dati svoj glas, mozgu koji će nas voditi i upravljati!

Ovako opet preko medija gledamo kako drugi biraju apsolutnog vladara Katoličke crkve i države Vatikan, a posljedice ćemo opet snositi svi. I onda kažu da to nije politika, ma politika je da ne može biti više od politike.

Slušamo kako mediji uživaju u konklavama, eto istog trena su zaboravili na Sjevernu Koreju i njenu prijetnju svjetskom miru, ma samo neka se dimi, slažem se bolje je kada se dimi iz vatikanskog dimnjaka nego iz apokaliptičnih gljiva.

Ovih dana sam često slušala što kažu naši sugrađani o izboru novog Pape, komentari su razni, kao i ljudi, jedni bi da to bude “naš” Bozanić, jedni bi da to bude prvi “crni” Papa, a bilo je i onih koji su primijetili da bi bilo dobro da to bude naš bivši predsjednik Mesić, jer navodno samo još tu funkciju nije imao.

Iskreno, meni bi on bio simpatičan kao Papa, nije ga teško zamisliti kao Papu, izgledao bi jako lijepo u bijeloj halji, već ga vidim 🙂

isus krist

Šalu na stranu, o tome da je netko predložio ženu za poglavara Katoličke crkve nije se raspravljalo jer je to bespredmetno, mogle su se barem javiti feministice, ne svi šute kada se bira Papa, valjda zato što se bira iza zatvorenih vrata. Opće je poznato da samo muškarac ima svijest biti dovoljno mudar  i iskusan za vođenje jedne vjerske institucije, ženama je ipak Bog dao neku drugu ulogu u sveopćoj crkvi, nisam sarkastična, stvarno nam je netko dao drugu ulogu u životu zajedničke nam crkve, ali nešto mi govori da to nije bio Bog.

Nije takvo što rekao niti naš spasitelj Isus Krist, ljubio nas je sve, prilagođen trenutku u kojemu je naviještao radosnu vijest naravno da je bio pretežito okružen muškim rodom, ne bi bilo primjereno da su Ga okruživale žene!

Ono što je meni posebno zanimljivo kod Isusa, je njegovo političko opredjeljenje, ja sam i više nego sigurna da je Isus po svjetonazoru, mada se to onda nije baš tako zvalo bio ljevičar, a vjerujem da je to i ostao.

Hranio je sirotinju, liječio bolesne, družio se s narodom, davao riječi utjehe, uništavao trgovačke lance, znači uništavao samu srž kapitalizma.
Dobro, izrekao je i onu, caru carevo, Bogu božje, ali sigurna sam da je dok je govorio o caru jednostavno pružio jedan jako dobar diplomatski odgovor, trebalo je dovršiti misiju do kraja, a zna se da je misija bila naviještanje riječi radosne, pa je i takvo lukavstvo bilo potrebno.

Ako i nije bio komunist, bio je zasigurno socijalist, a definitivno i demokrat, jer je saslušao svakoga i uvažavao je svačije mišljenje, znači da je možda bio socijaldemokrat, mada i tu ima kontradiktornosti, jer to nikako ne mogu povezati sa socijaldemokracijom koja je kod nas na vidjelu.

Naši socijaldemokrati? Hrane li sirotinju, liječe li ljude, daju li riječi utjehe, druže li se s narodom?

Ne samo da ne hrane sirotinju, već se opako trude da nam bude još teže, jer kada je običnom puku ugrožena egzistencija, oni se trude da tom istom puku bude još teže, treba spašavati državu, jer narod postoji radi države, a ne država radi naroda.

Liječe li nas kada smo bolesni, da ali se dugo čeka, bez obzira na to što nam uzimaju lijepu svoticu za zdravstveno osiguranje, a ako se razbolite i nemate dopunsko osiguranje, e onda ste nadrapali, jer nije dovoljno što ste bolesni, nego će vas još udariti po džepu da budete još bolesniji i jadniji.

Zanimljivo je da su nam HDZ-ovci barem davali riječi utjehe, istina isprazne, državu su poharali kao dugogodišnji tsunami, čiji valovi još daju šamare koji jako bole.
Bitno da oni imaju predsjednika koji ulijeva silno povjerenje, čudni su ti glasači HDZ-a, nisam sigurna o čemu oni razmišljaju kada glasaju za njih, kako god, naši socijaldemokrati barem ne daju lažne nade, znamo da smo svi uhvatili posranu dršku i to nam nitko ne skriva.

Druže li se s narodom? Nisam sigurna jer ih vidim samo na predizbornim skupovima, a to se baš i ne bi moglo nazvati druženjem, više bi se moglo nazvati lobiranjem za njihovu stvar, koja naravno nije i naša stvar.
Bitno da je stvar!!!

Kako god, Bože daj samo da ovo s konklavama završi pozitivno, daj nam Papu kojemu će uzor biti Isus Krist koji je možda bio komunist, a ako ne komunist onda barem socijalist i po mogućnosti demokrat.

Vjenčanje

Sada bi htjela kazati nešto o skupu koji sam pohodila, naime radi se o vjenčanju, udala se moja jako bliska prijateljica, zajedno smo studirale i partijale, bile cimerice, dijelile sve, osim muškaraca 😉

Uredno sam dobila pozivnicu za vjenčanje i nisam joj zamjerila što me nije izabrala za kumu jer je tu ulogu davno prije nego što smo se upoznale povjerila svojoj sestri.

Vjenčanje je bilo prekrasno, ne previše ljudi, ukupno s nekoliko malo starije djece, oko tridesetak uzvanika.

Ceremonija je bila dirljiva, kada vidiš da se dvije osobe vole, takav događaj te mora ganuti, valjda su vjenčanja nešto na što smo mi cure jako osjetljive, pa zato izmame i po koju suzu, valjda zato ne možemo postati svećenice, jer na što bi ličilo vjenčanje kada bi ga vodila uplakana osoba.

Prošlo je nekih deset dana od vjenčanja i ja sam dobila zahvalnicu za vjenčanje, s lijepim tiskom i krasno sročenim tekstom,  e tu mi se upalila žarulja koja je treperila, zašto se ljudi nekome zahvaljuju što su došli na njihovo vjenčanje, pa zahvalili su nam samim pozivom, ukusnom večerom i ugodnim druženjem, zar ne? Zahvalnice za vjenčanje su po meni jedna jako dobra fora za izvući jedan dodatni trošak kod mladog bračnog para, ali tko voli neka izvoli 🙂

Još bi samo pohvalila jednu osobu, bez obzira na to što sam uslugu platila, moram kazati da sam bila više nego zadovoljna, naime pošto sam velika ljubiteljica kave i tu i tamo zapalim po koju cigaretu, imala sam blago žućkaste zube.

Odlučila sam to promijeniti i otišla sam na izbjeljivanje zubi, veoma ugodan i lijep, pa mogla bi kazati kozmetički zahvat. U početku sam bila malo zbunjena jer mi se činilo da su mi zubi previše bijeli, kasnije sam shvatila da je to zato što su prije bili previše tamni 🙂

Lijepi i zdravi bili, pozdrav od

Ivane

Oglasi