Oznake

, ,

Lijepo je imati blog, makar i ovako, free verziju kao što je na wordpressu, jer da nema toga, teško da bi išta napisala na internetu ne računajući forume i komentare na drugim blogovima. Istina, teško je biti relativno mlad i pokušavati nešto postići u životu, inače sam teško prilagodljiva, pomalo asocijalna i zanima me tisuću stvari odjednom.

Kako netko kao ja uopće može ostvariti neku ideju kada niti jedna nije dovoljno dobra za mene, a kamoli za druge.
Svašta sam htjela stvoriti da bi se na kraju okrenula onomu u čemu sam najbolja, a to je kritika svega oko mene, bila kritika pozitivna ili negativna, bilo da se radi o društvenim zbivanjima, novim tehnologijama, modi, povijesti, zdravstvu, budućnosti, medijima, kreativnom radu na svim poljima itd.

Da takva sam ja, nepouzdana u stvaranju vlastitog, ali veoma pronicljiva kada su drugi u pitanju, to mi leži, tračati i osuđivati, oduševljavati se i hvaliti pojedince i skupine.

Kada malo bolje razmislim svi imaju dozu te kritičnosti ali je “zapostavljaju” na račun kreativnosti koja ih tjera da uspiju u svojim naumima i idejama.

Za početak ću se osvrnuti na dvije stvari koje mi se u ovom trenutku čine zanimljivima, a to su kako je moj kolega napravio logotip, te kako popraviti liniju upravo sada kada proljeće kuca na vrata.

Moj prijatelj je vrhunski grafički dizajner i od kada znam za njega, a to je punih 12 godina, još od vremena kada sam bila mala klinka, on me je oduševljavao svojim crtežima, skicama, slikama i svim mogućim radovima na papiru i računalu.
Prošao je jedan period u životu u kojemu se nismo baš prečesto sretali, a kada bi se i sreli to je završavalo klasičnim, što je novoga kod tebe, kako obitelj i slično. To je tako trajalo sve dok na jednom portalu nisam pročitala recenziju o njegovom radu, bila sam fascinirana, moj prijatelj je regionalni genije u grafičkom dizajnu, točnije u ovom slučaju genije koji je napravio logotip za zrakoplovnu kompaniju.

Bolje da bolje ne može biti, zanimljivo je da u takvim trenucima osjetim zavist i ljubomoru, kako je netko iz moje generacije uspio napraviti nešto tako vrijedno divljenja, ovaj put je bilo drugačije, nazvala sam ga i pitala, pa kako čovječe, kako si to uspio?

On skroman i samozatajan kakav je samo se slatko nasmijao i zahvalio se na pozivu, tek nakon mog inzistiranja ukratko mi je objasnio kako funkcionira njegov posao i koliko je truda potrebno za postizanje takvog uspjeha, logotip ne zahtjeva samo crtanje i dobru ideju, nego i jako puno dogovora s naručiteljima koji guraju neke svoje ideje koje frustriraju ali u konačnici nađete neki zajednički jezik te im objasnite da se vi kao putnik u ovom slučaju ne miješate njima u posao i ne govorite pilotu kako da leti, tako su i oni popustili i prihvatili njegov rad.

Što kazati nego bravoooo dragi prijatelju 🙂

Ono nešto bolnije za nas žene je zasigurno kako izgubiti par kilica (čak im tepamo, koliko ih mrzimo, mislim na kilice), prije nego što nas toplina i moda natjeraju da pokažemo svoje “draži”, Bože koliko u ovakvim trenucima zavidim muškarcima, trbuh im ne smeta, odjeća i obuća nisu toliko bitni, frizura, kakva god da je dobra je.

Mrzim ih u njihovoj lakoći postojanja, meni odmah primijete i najmanji miteser na licu i to jako nervira, a da ne pričam o malom šlauhu oko struka.

Pa da, to je ono što me je i ponukalo da pohvalim tretman koji mi je predložila moja sestra, stvorenje bez mane, mislim na fizičke mane, o njenom mozgu, možda jedan drugi put.

Kao što sam rekla iz iskustva drugih sam spoznala da bez rada i odricanja nema rezultata, tako je i u ovom slučaju, nema mršavljenja bez rada, tužno ali istinito.

Dakle moja draga sestrica mi je prvo našla teretanu, da evo već dva mjeseca dolazim doma u 20 i 30 iscrpljena kao lisica koju proganjaju britanski plemići. Istina zaspim kao beba i osjećam da sam spavala kao beba koja je napojena i suha, valjda je to takav osjećaj, više se ne sjećam tog davnog vremena.

Drugo što mi je moja fiti sestrica preporučila pod obavezno su dodaci prehrani za mršavljenja. To su dodaci koje sam počela koristiti paralelno s teretanom, sva se naježim kada vidim riječ teretana, ali bez nje se ne može ako ste nedisciplinirani kao ja, netko vas mora gurati da bi se pomaknuli iz vlastite učmalosti.

Šta sam htjela kazati, da, htjela sam kazati da me je kombinacija jednog i drugog, teretana i dodaci prehrani za mršavljenje doveli do rezultata koji su impresivni za malu bucku kakva sam ja, 5 kilograma dolje i što je najbitnije otišli su sa mjesta di su bili najvidljiviji.

Eto toliko od mene za ovaj put, kritično, samokritično i pohvalno prema sebi i drugima!

Do čitanja…

Ivana

Oglasi